۱۳۹۲ خرداد ۲۴, جمعه

متی باب ۲۰ آیه ۱۶ تا ۲۳



                                               متی باب ۲۰ آیه ۱۶ تا ۲۳ 
   ۱۶ به این ترتیب، آخرین، اولین و اولین، آخرین خواهند شد.» ۱۷ وقتی عیسی به طرف اورشلیم می رفت در راه ، دوازده شاگرد خود را به کناری برد و به آنان گفت : ۱۸ « اکنون ما به اورشلیم می رویم و در آنجا پسر انسان به دست سران کاهنان و ملایان یهود تسلیم خواهد شد و آنان او را به مرگ محکوم کرده ۱۹ تحویل بیگانگان خواهند داد تا آنها او را استهزاء نموده تازیانه بزنند و مصلوب کنند و او در روز سوم بار دیگر زنده خواهد شد.» ۲۰ آنگاه مادر پسران زبدی به اتفاق فرزندان خود پیش عیسی آمده تعظیم کرد و تقاضا نمود که عیسی به او لطفی بنماید. ۲۱ عیسی پرسید: « چه می خواهی؟ » گفت: « قول بده که در پادشاهی تو این دو پسر من یکی در دست راست تو و دیگری در دست چپ تو بنشینند.» ۲۲ عیسی به آن دو برادر رو کرده گفت: « شما نمی دانید که چه می خواهید. آیا می توانید جامی را که من می نوشم بنوشید؟ » آنها جواب دادند: « بلی، می توانیم » ۲۳ عیسی به آنان گفت: « درست است شما از جام من خواهید نوشید اما انتخاب کسانی که باید در دست راست و دست چپ من بنشینند با من نیست، زیرا کسانی در دست راست یا چپ من خواهند نشست که پدر من قبلا بر ایشان آماده کرده است .»
     

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر