۱۳۹۲ خرداد ۲۰, دوشنبه

ارمیا باب ۳۱ آیه ۳۱ تا ۳۴




                                                       ارمیا باب ۳۱ آیه ۳۱ تا ۳۴ 
   ۳۱ خداوند می گوید: «زمانی می رسد که من پیمانی تازه با خاندان اسرائیل و خاندان یهودا خواهم بست. ۳۲ آن مانند پیمانی نخواهد بود که با اجدادشان، وقتی دست آنها را گرفتم و از مصر نجات دادم، بستم. هر چند من مثل یک شوهر با آنها رفتار کردم، آنها آن پیمان را نگاه نداشتند. ۳۳ پیمان تازه ای که با قوم اسرائیل می بندم چنین خواهد بود: شریعت خود را در ضمیر آنها قرار می دهم و بر قلبشان خواهم نوشت. من خدای آنها و آنها قوم من خواهند بود. ۳۴ دیگر احتیاجی نیست که آنان به همشهریان خود تعلیم دهند یا به یکدیگر بگویند: خدا را بشناس، زیرا همه از بزرگ تا کوچک مرا خواهند شناخت. در مقابل خطاهای آنها بخشنده خواهم بود و دیگر گناهان آنان را هرگز به یاد نخواهم آورد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر