۱۳۹۲ مرداد ۵, شنبه

مزمور 5





مزمور 5

دعاي‌ محافظت‌ اي‌ خداوند، به‌ سخنان‌ من‌ گوش‌ بده‌ و به‌ ناله‌ من‌ توجه‌ فرما. 2 اي‌ پادشاه‌ و اي‌ خداي‌ من‌، به‌ فريادم‌ برس‌، زيرا من‌ فقط‌ نزد تو دعا مي‌كنم‌. 3 اي‌ خداوند، صبحگاهان‌ به‌ پيشگاه‌ تو دعا مي‌كنم‌ و تو صداي‌ مرا مي‌شنوي‌، پس‌ من‌ انتظار خواهم‌ كشيد تا جواب‌ مرا بدهي‌. 4 تو خدايي‌ نيستي‌ كه‌ گناه‌ را دوست‌ بداري‌ و شرارت‌ را تحمل‌ كني‌. 5 تو تحمل‌ ديدن‌ متكبران‌ را نداري‌ و از همه‌ بدكاران‌ نفرت‌ داري‌. 6 اي‌ خداوند، تو از قاتلان‌ و حيله‌گران‌ بيزاري‌ و دروغگويان‌ را هلاك‌ مي‌كني‌. 7 اما من‌ در پناه‌ رحمت‌ عظيم‌ تو به‌ خانه‌ مقدست‌ داخل‌ خواهم‌ شد و با ترس‌ و احترام‌، تو را عبادت‌ خواهم‌ كرد. 8 اي‌ خداوند عادل‌، راه‌ خود را به‌ من‌ نشان‌ ده‌ و مرا هدايت‌ نما تا دشمنانم‌ نتوانند بر من‌ چيره‌ شوند. 9 دهان‌ ايشان‌ لبريز از دروغ‌ است‌ و دلشان‌ مملو ازشرارت‌. حرفهايشان‌ پر از تملق‌ و فريب‌ است‌ و به‌ مرگ‌ منتهي‌ مي‌شود. 10 اي‌ خدا، تو آنها را محكوم‌ كن‌ و بگذار خود در دامهايشان‌ گرفتار شوند! آنها را دور بينداز، زيرا گناهان‌ زيادي‌ مرتكب‌ شده‌اند و برضد تو برخاسته‌اند. 11 اما بگذار همه‌ كساني‌ كه‌ به‌ تو پناه‌ مي‌آورند، خوشحال‌ شوند و هميشه‌ با شادي‌ سرود بخوانند. از كساني‌ كه‌ تو را دوست‌ دارند محافظت‌ نما تا آنها در پناه‌ تو شادمان‌ باشند. 12 تو اي‌ خداوند، درستكاران‌ را بركت‌ مي‌دهي‌ و ايشان‌ را با سپر محبت‌ خود محافظت‌ مي‌نمايي‌.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر