۱۳۹۲ مرداد ۵, شنبه

مزمور 7

مزمور 7

اي يهوه خداي من، در تو پناه مي برم. از همه تعاقب كنندگانم مرا نجات ده و برهان.
مبادا او مثل شير جان مرا بدرد، و خرد سازد و نجات دهنده‌اي نباشد.
اي يهوه خداي من اگر اين را كردم و اگر در دست من ظلمي پيدا شد،
اگر به خيرانديش خود بدي كردم و بي‌سبب دشمن خود را تاراج نمودم،
پس دشمنْ جانم را تعاقب كند، و آن را گرفتار سازد، و حيات مرا به زمين پايمال كند، و جلالم را در خاك ساكن سازد. سلاه.
اي خداوند در غضب خود برخيز، به سبب قهر دشمنانم بلند شو و براي من بيدار شو! اي كه داوري را امر فرموده‌اي!
و مجمع امت‌ها گرداگرد تو بيايند. و بر فوق ايشان به مقام اعلي رجوع فرما.
خداوند امت‌ها را داوري خواهد نمود. اي خداوند، موافق عدالتم و كمالي كه در من است مر! داد بده!
بدي شريران نابود شود و عادل را پايداركن زيرا امتحان كننده دلها و قلوب، خداي عادل است.
10 سپر من بر خدا مي باشد كه راست دلان را نجات دهنده است.
11 خدا داور عادل است و هر روزه خدا خشمناك مي شود.
12 اگر بازگشت نكند شمشير خود را تيز خواهد كرد؛ كمان خود را كشيده و آماده كرده است.
13 و براي او آلات موت را مهيا ساخته و تيرهاي خويش را شعله ور گردانيده است.
14 اينك به بطالت آبستن شده، و به ظلم حامله گرديده، دروغ را زاييده است.
15 حفره‌اي كند و آن را گود نمود، و در چاهي كه ساخت خود بيفتاد.
16 ظلم او برسرش خواهد برگشت و ستم او بر فرقش فرود خواهد آمد.
17 خداوند را برحسب عدالتش حمد خواهم گفت و اسم خداوند تعالي را تسبيح خواهم خواند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر